2011年5月17日星期二

I am Women

I Am Women
''Sex and The City''
I am woman hear me roar
in numbers too big to ignore
and i know too much to go back an' pretend
'cause i've heard it all before
and i've been down there on the floor
no one's ever gonna keep me down again
oh yes i am wise
but it's wisdom born of pain
yes i've paid the price
but look how much i gained
if i have to i can do anything
i am strong (strong)
i am invincible (invincible)
i am woman
i am woman watch me grow
see me standing toe to toe
as i spread my lovin' arms across the land
but i'm still an embryo
with a long long way to go
until i make my brother understand
oh yes i am wise
but it's wisdom born of pain
yes i've paid the price
but look how much i gained
if i have to i can do anything
i am strong (strong)
i am invincible (invincible)
i am strong (strong)
i am invincible (invincible)
i am woman

我是女人听到我的咆哮
在数字太大,不容忽视
而且我知道太多的去背的伪装
因为我听说这一切之前
而我一直在那里在地板上
没有人会让我失望了
噢,是的,我聪明
但它的智慧生的痛苦
是的,我已经为此付出了代价
不过看我有多赚了
如果我有我可以做任何事
我很强壮(强)
我是无敌(无敌)
我是女人
我是女人看着我成长
看著我的脚趾到脚趾
当我张开我的臂膀穿越五大洲
但我还是一个胚胎
用很长很长的路要走
直到我让我弟弟理解
噢,是的,我聪明
但它的智慧生的痛苦
是的,我已经为此付出了代价
不过看我有多赚了
如果我有我可以做任何事
我很强壮(强)
我是无敌(无敌)
我很强壮(强)
我是无敌(无敌)
我是女人


没有评论:

追时间

2019年忽然来了一个几乎可以灭掉整颗地球COVID-19. 很恐怖的病毒,毁了很多人,很多钱,很多时间,包括我在内,几年努力的工作和存款,第一年的疫情,已白花了一大半,来到今天2022的年中,又要紧张的看着钱包了😣 在这个疫情,大概两年半(03-201...